LÖRDAG

fuck kärleken
hej bloggen !
glömde blogga igår så jag gör de nu :)
just nu mår jag bara skit. ingenting är som jag vill och de beror på dej ,
jag är så jävla trött på detta och att jag är en jävla toffel efter dig,. hela min kväll nu är förstörd känns de som. och jag ska på kräftskiva. hoppas på att de kommer bli bra ändå.. jag har ju mina underbara kompisar (L)
men jag hoppas fortfarande på att de kommer lösa sig mellan oss men de tror jag faktist inte, jag tror inte på oss längre.'
men dessa 9 månader med dej har kännts som en evighet och jag är glad att jag fick dela dom med dej !
men jag känner ingenting just nu, vill bara bort härifrån och börja om.
jag försöker att se frammet men de går inte så bra , för jag lever i nuet, och nuet är såhär..  PISS !
ibland hatar jag bara livet, men jag tänker på allt positivt och vill stanna kvar :)
ska göra mig iordning nu så puss !
bloggar mer ikväll...om jag orkar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0