TORSDAG !

jag är väldigt glad att vi är bra vänner.. men jag blir besviken nu när du säger att vi måste vänta tills de har lagt sig. de va ju så bra redan nu, men jag förstår dig såklart !jag skulle vänta hela livet om de va så :D för du är verkligen den bästa och jag älskar dig (: som vän ^^ du har verkligen ändrat på mig på ett bra sätt som jag är sjukt glad för. du är den enda som förstår mig, och du vet  allt om mig så jag behöver dig verkligen för att jag ska klara mig (;,
älskar dig jimmy henriksson ! (:

har vart i skolan idag, helt jävla meningslöst ! men jag behövde ju jobba med matten men de gick väl inte så bra ^^ haha. efter skolan så åkte jag och frida till gbg och kolla lite. sen träffade jag gabbe och emma en liten stund ch sen åkte jag hem.
jag är såå trött ! :D skulle kunna däcka här och nu (:
aja nu ska jag in i duschen sen IDOOOL ! ;D
 pöööösss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0