vill härifrån..

allt känns bara skit just nu, jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag ville inte såra dig, jag ville bara må bra. men nu mår jag fan sämst! hatar att de ska vara såhär.kan inte allt bara va som vanligt? du va de bästa som hänt mig och jag vill göra allt med dig, de känns som jag vill de fortfarande, men  u är de såhär. och de va jag som förstörde allt, tar på mig hela jävla skiten.
jag vill inte att du ska vara arg på mig, men vafan hade jag tänkt mig då, herregud.
du ska veta att jag fortfarande älskar dig och kommer alltid att göra det.
och de kommer verkligen ta tid att smälta dig, hoppas du förstår det även om d va jag...
du gjorde allt för mig sa du och att du bara fick skit tillbaka, hur tror du de känns för mig när du säger så?
jag gjorde fan mycket för dig med men de räckte väl inte.. annars hade du ju inte sagt så.
just nu vill jag bara gråta, men jag kan inte. jag vet inte varför, känner mig helt tom.
nu ska jag gå vidare i livet ch glömma all skit, jag ska må bra (: somfan att jag ska!
godnatt POSSSS HAJ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0